Okomix.sk Služby Tipy na zdravý životný štýl

Tipy na zdravý životný štýl



Ozdraviť životný štýl znamená každý deň urobiť aspoň malú zmenu www.racingline.sk/zdravy-zivotny-styl—krok-za-krokom/ , napríklad ísť po schodoch namiesto použitia výťahu, pridať porciu ovocia, vypiť extra pohár vody alebo prestať fajčiť.

fitnes


Základom zdravého životného štýlu je pravidelné cvičenie, zdravé stravovanie a voľba zdravého životného štýlu:

 
Rozhýbte sa!

Nielen raz a potom dosť, ale každý deň, kedykoľvek môžete. Hoci cvičebný plán je skvelý na to, aby ste pracovali na svojej každodennej rutine, kilojouly môžete spáliť  aj inými jednoduchými spôsobmi, ako napríklad:


    Namiesto toho, aby ste kolegovi poslali e-mail, prejdite sa k jeho stolu

    Parkujte ďalej od budovy a prejdite sa do svojej kancelárie

    Choďte častejšie po schodoch

    Poupratujte doma a venujte sa záhradke

    Zoberte psa na prechádzku alebo si vyjdite s deťmi na bicykli namiesto sledovania televízie

 
Všetci spolu

Svoj život často trávite tým, že celý deň sedíme v kancelárii, pred televízorom, na stretnutí alebo keď telefonujeme. Výskum poukazuje na potenciálne zdravotné riziko sedavého zamestnania. Takže prerušte sedenie tým, že sa  aspoň na päť minút postavíte.

Každý prerušenie sedenia sa počíta a prispieva k spáleniu väčšieho počtu kalórií.

Ak máte nadváhu, malé zmeny v každodennom cvičení môžu byť prínosom pre vaše zdravie. Jedna štúdia zistila, že iba 10% pokles hmotnosti pomohol ľuďom s nadváhou znížiť krvný tlak, cholesterol a zlepšiť ich pohodu.

zelenina

 
Zdravé stravovanie

Pokiaľ ide o zdravé stravovanie, existuje ohromujúci rad teórií, diétne knihy a on-line informácie o tom, čo jesť , čo je však často v rozpore. Hoci výskum stále prebieha a rozvíja sa, všetci sa zhodujú na tom, že naše strava obsahuje príliš veľa cukru, že naše porcie sú príliš veľké a mali by sme jesť celý rad prírodných potravín.

 
Sladké

Od sladkých nápojov až po obilninové raňajky – je ťažké obmedziť sladké potraviny. Cukor sa často skrýva v konzervách alebo v predpripravených potravinách, ba dokonca aj v potravinách, o ktorých si myslíme, že sú pre nás zdravé, ako napríklad ovocná šťava. Priemerná osoba má každý deň skonzumovať približne 22 čajových lyžičiek pridaného cukru.

Tipy na zdravý životný štýl
Ohodnoťte příspěvek